Популярність електромобілів зростає з кожним днем, усі відомі концерни разом із традиційними моделями розробляють сучасні машини з електричним акумулятором.
Популярність електромобілів зростає з кожним днем, усі відомі концерни разом із традиційними моделями розробляють сучасні машини з електричним акумулятором. Мільйони автолюбителів уже оцінили:
- економічність;
- простоту обслуговування;
- високу функціональність нових моделей.
Якщо кілька десятиліть тому електромобілі купували тільки дуже забезпечені люди, то зараз їхня вартість поступово знижується, купівля екологічного автомобіля тепер доступна середньостатистичному жителеві нашої країни.
Електромобілі лідирують за показниками екологічності, на відміну від машин із двигунами внутрішнього згорання, вони не виділяють СО2 і не забруднюють атмосферу. Під час проведення досліджень учені провідних дослідницьких центрів США з’ясували, що один із найпопулярніших електромобілів Nissan LEAF з акумулятором 30 кВт ∙ ч при експлуатації на 30 % більш екологічний, ніж автомобілі з 1,6-літровим двигуном внутрішнього згорання.
Мінуси використання електромобілів
Заряджання машин від спеціальної розетки збільшує споживання електричної енергії, яка виробляється на ТЕС або АЕС. СО2 виділяється на етапі спалювання вугілля, нафтопродуктів для виробництва електроенергії. Але виробництво електроенергії стає більш екологічним із кожним роком, багато країн поступово переходять на використання відновлюваних джерел енергії, будують вітряні електростанції, установлюють сонячні батареї на дахах приватних будинків і хмарочосів. Тому ризик забруднення атмосфери під час виробництва електроенергії поступово знижується, проте для повного переходу на екологічні джерела отримання електрики потрібні роки, комплексні реформи, перезавантаження енергетичної системи.
Забруднення атмосфери під час виробництва електромобілів: міф або реальність?
Існує думка, що при виробництві електромобілів виділяються великі обсяги СО2 та інших небезпечних речовин. Частково це так. Шведські вчені-екологи зробили висновок, що при виробництві батарей для електрокарів місткістю 100 кВт ∙ ч в атмосферу виділяються 15—20 тонн вуглекислого газу, тобто забруднення відбувається ще до надходження машини в продаж. Але цей факт заперечується багатьма експертами, тому немає підстав заявляти про те, що виробництво електромобілів завдає серйозної шкоди атмосфері.
Читати також
Причини теплий грудень в 2019 році
Чи чекає нас глобальне потепленіе